Nabídka našich služeb v oblasti fyzioterapie a pro děti

Proč přijít k nám na fyzioterapii

Optimální pohybový vývoj dětí a dorostu je nejlepší způsob, jak předcházet problémům a bolestem páteře a kloubů v dospělosti. I při neideálním vývoji dítěte je možné cílenou fyzioterapií zlepšit pohybové dovednosti a předejít rozvoji přetížení kloubů a páteře v dospělosti.

Fyzioterapie také může pomoci u obtíží s chronickou rýmou a kašlem nebo alergií. Fyzioterapie vede u dětí mimo jiné ke zbavení napětí a psychického stresu pomocí uvolňovacích masáží.

Nejčastější potíže, se kterými umíme Vašim dětem účinně pomoci

Vadné držení těla

Bolesti hlavy

Bolesti zad

Skolióza

Vtáčení nohou při chůzi

Ploché nohy

Chronická rýma, kašel a alergie

Potíže s motorikou

Stavy po zlomeninách

Pohybové obtíže při DMO

Poskytujeme preventivní, pooperační i poúrazovou péči.

Trápí Vás jiné potíže, které zde neuvádíme? Neváhejte nás kontaktovat a poradit se s námi o vhodnosti fyzioterapeutické péče Vašich potíží.

Naši terapeuti používají při fyzioterapii následující metodiky:

Dynamická neuromuskulární stabilizace dle prof. Koláře (DNS)

Cvičením dle DNS dochází k ideálnímu posílení svalů těla. Cvičení je vhodné napříč téměř všemi věkovými kategoriemi - pro děti od 4 let, adolescenty, dospělé, sportovce i seniory. Pomocí DNS je možné úspěšně řešit problémy s krční, hrudní, bederní páteří, výhřezy ploténky, vadné držení těla, břišní diastáza, pooperační stavy, zlepšení svalové kondice u sportovců a mnoho dalšího.

Měkké a mobilizační techniky (dle prof. Karla Lewita)

Metoda uvolňuje přetížené svaly a pomáhá kloubům lépe fungovat.

Kineziotaping

Pružné tapy slouží k efektivnímu uvolňování přetížených svalů nebo naopak k posilování slabých svalů, zlepšení držení těla i k fixaci kloubů, čímž dochází ke zmírnění jejich bolestivosti.

Spirální dynamická stabilizace dle MUDr. Smíška (SMS)

Jedná se o cvičení se speciálním lanem. Toto cvičení zpevňuje a posiluje svaly těla a tím zlepšuje jeho stabilitu. Cvičení je vhodné pro řešení řady problémů s páteří a meziobratlovými ploténkami nebo se skoliózou páteře.

Míčkování (dle Zdeňky Jebavé)

Metoda používá měkké molitanové míčky, kterými terapeut uvolňuje hrudník a zlepšuje tím dýchání. Metoda je vhodná pro astmatiky, alergiky, děti s chronickou rýmou a chronickým kašlem. Metoda je vhodná i pro domácí aplikaci dětem po zaškolení rodičů našimi terapeuty.

Bobathova metoda

Bobathova metoda pomáhá klientům po cévní mozkové příhodě znovu začít používat oslabené tělo, zlepšit hybnost ruky, chůzi a stabilitu.

Elektroléčba - REBOX - PHYSIO 3

Naše centrum je vybaveno moderní špičkovou technikou, mezi kterou patří i Rebox - Physio 3.

Jedná se o elektroterapeutický přístroj, který velmi efektivněsnižuje bolest, zmírňuje otoky a uvolňuje stažené svaly. Naši terapeuti Vám vždy doporučí, zda je pro Vás terapie pomocí Rebox - Physio 3 vhodná.

Magnetoterapie - DIMAP

Naše centrum je vybaveno moderní špičkovou technikou, mezi kterou patří magnetoterapeutický přístroj DIMAP.

Magnetoterapie urychluje hojení kostí po zlomeninách, operacích a při artrózách kloubů.
Snižuje bolestivost kloubů a svalů.
Provozovna Fyzioland s.r.o.
Kašovická 1608/4, Praha 10 - Uhříněves
E: info@fyzioland.cz
Fyzioterapie: +420 775 910 749