Nabídka našich služeb v oblasti fyzioterapie pro dospělé

Proč přijít k nám na fyzioterapii

Sedavý způsob života, velká pracovní vytíženost, málo pohybu a málo času se starat o své tělo a k tomu ještě hodně stresu a nedostatek odpočinku. To vše se podepisuje na našem těle, které se cítí vyčerpané, unavené a bolavé. K tomu se ještě může přidat zranění, ať sportovní nebo úrazové nebo operace.

Tělo si zaslouží péči, uvolnění ztuhlých svalů, zlepšení pohyblivosti a zbavení bolestí a napětí. Vyšetříme vaše tělo a doporučíme Vám vhodnou terapii. Trápí Vás některé z těchto obtíží nebo se pouze chcete aktivně starat o své tělo? Tak je fyzioterapie to pravé pro Vás!

Nejčastější potíže, se kterými Vám umíme účinně pomoci

Bolesti zad

Bolesti hlavy

Ztuhlý krk

Artróza v kyčlích

Bolesti kolen

Brnění rukou

Brnění nohou

Pískání v uchu

Ploché nohy

Stavy po zlomeninách

Bolesti rukou

Tenisový loket

Bolesti v rameni

Bolesti chodidel

Jizvy po operacích

Poskytujeme preventivní, pooperační i poúrazovou péči.

Trápí Vás jiné potíže, které zde neuvádíme? Neváhejte nás kontaktovat a poradit se s námi o vhodnosti fyzioterapeutické péče Vašich potíží.

Naši terapeuti používají při fyzioterapii následující metodiky:

Dynamická neuromuskulární stabilizace dle prof. Koláře (DNS)

Cvičením dle DNS dochází k ideálnímu posílení svalů těla. Cvičení je vhodné napříč téměř všemi věkovými kategoriemi - pro děti od 4 let, adolescenty, dospělé, sportovce i seniory. Pomocí DNS je možné úspěšně řešit problémy s krční, hrudní, bederní páteří, výhřezy ploténky, vadné držení těla, břišní diastáza, pooperační stavy, zlepšení svalové kondice u sportovců a mnoho dalšího.

Měkké a mobilizační techniky (dle prof. Karla Lewita)

Metoda uvolňuje přetížené svaly a pomáhá kloubům lépe fungovat.

Kineziotaping

Pružné tapy slouží k efektivnímu uvolňování přetížených svalů nebo naopak k posilování slabých svalů, zlepšení držení těla i k fixaci kloubů, čímž dochází ke zmírnění jejich bolestivosti.

Spirální dynamická stabilizace dle MUDr. Smíška (SMS)

Jedná se o cvičení se speciálním lanem. Toto cvičení zpevňuje a posiluje svaly těla a tím zlepšuje jeho stabilitu. Cvičení je vhodné pro řešení řady problémů s páteří a meziobratlovými ploténkami nebo se skoliózou páteře.

Míčkování (dle Zdeňky Jebavé)

Metoda používá měkké molitanové míčky, kterými terapeut uvolňuje hrudník a zlepšuje tím dýchání. Metoda je vhodná pro astmatiky, alergiky, děti s chronickou rýmou a chronickým kašlem. Metoda je vhodná i pro domácí aplikaci dětem po zaškolení rodičů našimi terapeuty.

Bobathova metoda

Bobathova metoda pomáhá klientům po cévní mozkové příhodě znovu začít používat oslabené tělo, zlepšit hybnost ruky, chůzi a stabilitu.

Elektroléčba REBOX - PHYSIO 3

Naše centrum je vybaveno moderní špičkovou technikou, mezi kterou patří i Rebox - Physio 3.

Jedná se o elektroterapeutický přístroj, který velmi efektivně snižuje bolest, zmírňuje otoky a uvolňuje stažené svaly. Naši terapeuti Vám vždy doporučí, zda je pro Vás terapie pomocí Rebox - Physio 3 vhodná.

Magnetoterapie - DIMAP

Naše centrum je vybaveno moderní špičkovou technikou, mezi kterou patří magnetoterapeutický přístroj DIMAP.

Magnetoterapie urychluje hojení kostí po zlomeninách, operacích a při artrózách kloubů.
Snižuje bolestivost kloubů a svalů.
Provozovna Fyzioland s.r.o.
Kašovická 1608/4, Praha 10 - Uhříněves
E: info@fyzioland.cz
Fyzioterapie: +420 775 910 749